❤️

«»Οι Άνθρωποί σου», είναι αυτοί που δηλώνουν Έμπρακτα, σταθερά και άνευ όρων, ενδιαφέρον, αλληλεγγύη, συμπαράσταση και την πολύτιμη ανεπιτήδευτη, αφτιασίδωτη – αρχέγονη Αγάπη τους !
Σ’ αγαπούν γι’ αυτό που είσαι και είναι Παρόντες φυσικά ή και νοερά σε κάθε στιγμή της ζωής σου, ενσταλάζοντας με πράξεις και αμετάβλητες – σταθερές πιστοποιήσεις Στοργής, την ουσία και βαθύτητα των Αδιάρρηκτων δεσμών που σας Ενώνουν !
Σχέσεις στις οποίες δεν χωρούν δοκιμασίες, αφού ο ίδιος ο χρόνος τις Ενδυναμώνει και τις περιβάλλει με όλα όσα τις κάνουν «σχέσεις Ζωής»» πηγή διαδικτυο

Ειμαι τυχερη που έχω τέτοιους ανθρώπους στη ζωή μου… ❤️
Γιατι η αγάπη είναι κάτι που κρατά που μένει όταν είναι αληθινή…
Είναι κάτι Που βλέπεις …που ακούς… που αισθανεσαι…στις πράξεις και στις λέξεις ,στο βλέμμα και στη συμπεριφορά….

Κ οταν οι ανθρωποι έχουν ζήσει στιγμές μαζι δεν ξεαγαπιουνται…

Κ δε μιλώ μόνο για ερωτικές σχέσεις αλλά κ για φιλικές κ για σχέσεις συμπαράσταση υποστήριξης για σχέσεις συνεργασίας για σχέσεις δασκάλου ,καθηγητή μαθητη γενικότερα για ανθρωπινες σχέσεις ζωής!

Οι στιγμές που περάσαμε με ανθρώπους ο χρόνος που είχαμε μαζί τους ,η διαδραση,η συζήτηση,η υποστήριξη,η καθοδήγηση,οι κοινές εμπειρίες και τα συναισθήματα που νιώσαμε σ όλο αυτό, αυτά είναι που μετράνε και θα μετράνε πάντα !

Εσείς λοιπόν που περάσαμε τέτοιες στιγμές μαζί είστε πάντα στην καρδιά μου…❤️ Άνθρωποι μου !!
Σ.Σ