Ευγνώμων….αυτο είμαι..

Κ συγκινημένη…. Κ σας ευχαριστώ ❤️

Ευχαριστώ το Θεό…

Επειδη…

Αγαπάω και αγαπιέμαι…

Έχω υγεια…

Έχω γεμάτη αγκαλια😍

τον αγαπημένο μου καταπληκτικό σύζυγο,τα λατρεμένα υπεροχα μου παιδια μου,την αξιαγάπητη με χαρακτηρα σκυλιτσα μου ,τους φίλους μου ,τις φίλες μου ,

τους γονείς μου και τα αδέρφια και τέλος την ευρύτερη οικογένεια συγγενών και φίλων ….

Εξίσου σημαντικό…

Κάνω τη δουλειά που αγαπώ ❤️…

Εξακολουθώ να είμαι μαθητρια κ να έχω καρδιά και ψυχή νεανική…

Λατρεύω να βοηθάω στην καθοδήγηση στο μονοπάτι της γνώσης και της ζωής περπατώντας δίπλα στους μαθητές-μαθητριες μου μέχρι να κατακτήσουν τη γλώσσα ή να πάρουν το πτυχίο τους…

αλλα και μετά σαν φίλη σαν γνωστή σαν κάποια που ξέρουν ότι νοιάστηκε και θα νοιάζεται πάντα ολοψυχα …

Αγαπω να προσφέρω εθελοντικά υποστήριξη όσο μπορώ σε ένα άλλο κομμάτι της Μητρότητας που αγαπώ στην ενημέρωση γύρω από το θηλασμο….

Και νιώθω τόσο τυχερή και γεμάτη…

❤️

Δόξα τω Θεώ!

Αφορμή για αυτή την εξομολόγηση είναι αυτό το padlet – σαν Λεύκωμα….

που μου γράφουν εδώ και λίγα χρόνια οι μαθητές και οι μαθήτριες μου λίγα λογια…

Λίγα λόγια με τόση πολλή αγάπη…

Είμαι ευγνώμων …αγαπω και αγαπιέμαι….❤️

Σκαναρωντας…ή πατώντας το link…

https://padlet.com/spanousofi/deutsch-sofi-spanou-k-nntest-du-bitte-etwas-f-r-mich-und-uns-lw1fxqpiwfek81gi/slideshow/wish/2854961775

Θα νιώσετε το λόγο της ευγνωμοσύνης μου…

Και πάλι ευχαριστώ ❤️

Σόφη